עיצוב פירות לאירועים

עיצוב פירות לאירועים הוא אומנות בפני עצמה. עיצוב פירות לאירועים היא אטרקציה אשר הלכה והפכה למבוקשת ביותר עבור אירועים רבים בישראל.

זאת בעיקר בשל העובדה כי עיצוב פירות לאירועים משדרג את האירוע משמעותית, מדובר בפירות טריים, עסיסיים וחתוכים אשר מוכנים לאכילה מיידית.

האירועים אשר בדרך כלל מוסיפים אטרקציה של עיצוב פירות לאירועים הם: חתונות, בר א בת מצווה, ברית או בריתה, חינה, מסיבות רווקות או רווקים, ימי גיבוש לעובדים, מסיבות סיום לקורסים בצבא או מסיבות סיום של תיכונים, ימי הולדת חגיגיים, ימי נישואין ועוד.

אנחנו משתמשים בפירות העונה הטריים עבור אטרקציה זו לאירועים. מגוון הפירות הוא לפי עונות השנה בישראל: קיץ, חורף, סתיו ואביב.

אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של פירות ואגוזים בעיצוב הפירות לאירועים כמו למשל: אבטיח, בננה, מלון, מנגו, פסיפלורה, קיווי, תפוז, תפוח, קלמנטינה, אשכולית, אפרסק, אפרסמון, אבוקדו, אגס, אננס, דובדבן, ליצ'י, נקטרינה, משמש, ענבים, קרמבולה, רימון, שזיף, שסק, תירס, אגוזים, קשיו ועוד.

כל אורח היה שמח להנות ולטעום מעיצוב פירות טריים ועסיסיים וחתוכים כדי שיוכל לאכול עוד בזמן האירוע עצמו.

כמו כן, חשוב לציין כי ניתן להזמין גדלים שונים עבור אטרקציה זו. כך, יש אופציות רבות עבור מחירים שונים לאירועים קטנים וגדולים. 

צרו איתנו קשר עוד היום כדי לקבל פרטים נוספים אודות עיצוב פירות לאירועים. 

מגשי פירות מעוצבים

מלבד עיצוב פירות לאירועים ניתן למצוא אצלנו מגוון רחב של סוגים עבור מגשי פירות מעוצבים.

זאת במטרה לאפשר לכל מי שרוצה לרכוש מגשי פירות, במחירים משתלמים לכל כיס.

כמו כן, ניתן להוסיף משלוח עד הבית או בית העסק בעלות סמלית. כך, תוכלו לחסוך זמן נסיעה וטרחה עבור איסוף מגשי פירות מעוצבים מאיתנו.

אנחנו מבצעים משלוחים לכל האזורים המרכזיים בארץ כמו למשל: אזור הצפון, אזור המרכז ואזור הדרום.

מגשי פירות מעוצבים הם מתנה צבעונית, טעימה ומקורית, וכל אחד היה רוצה לקבל מתנה כזו.

נציגי השירות שלנו זמינים במשך כל שעות הפעילות לכל שאלה או בקשה.

התקשרו אלינו עוד היום על מנת להזמין מגשי פירות מעוצבים במהירות ויעילות מרבית. 

צור קשר: